Krézi Dézi a Birizgán! 

2018.06.24

Szia!  Dézi vagyok, 8 hetes kölyökmacska. 

Két csajszival lakom most már két hete, és nagyon jól érzem itt magam. Én is kislány vagyok, így mostantól három a kislány a lakásban! 

Néha fel-feltűnnek vendégek is, itt soha nem áll meg az élet! 

Szeretek itt lenni. Rengeteget játszom, és van, amikor a gazdik is beszállnak a muriba. Néha előfordul, hogy kicsit jobban odaharapok, mint kéne, de ez csupán szeretetből van. :-) 

A nappaliben van a birodalmam, itt már minden zeg-zugot ismerek töviről-hegyire! Pár napja még bekakáltam nekik a kanapé alá, hogy tudják, ki az úr a háznál.... Aztán addig takarítgattak itt azzal a büdös felmosóval, míg csak le kellett mondanom a kanapé jótékony homályáról. Most jól kicsesztem velük, mert a nagygazdi szobájába pottyintottam az ágya mellé. Persze nem csinálhatom ezt sokáig, de olyan vicces, hogy állandóan takarít... 

Aztán amikor nyitva találom az ajtót, akkor pedig ki szoktam menni a szőlő alá, és jól megtárgyázom, hadd nőjön! Nem mintha nem lenne saját tálcám, de nincs mindig kedvem odamenni. 

Lusta vagyok? Na ne is mondj ilyet! Annyit játszom, mint a fene. 

Nézd, reggel is nagygazdi paplanján kergettem a farkam: 

Tegnap kicsit szomorú voltam, mert ezek felkerekedtek és itthagytak engem egyedül órákig. Mérgemben nem is csináltam semmit, csak befeküdtem a szennyestartó kosárba, és húztam a lóbőrt!  Gondoltam, ha hazaérnek, nem is fogok eléjük futni, annyira haragszom, hogy nem mehettem velük. 

De amikor hazaértek, rögtön levettek a lábamról, egycsapásra elszállt minden haragom. Képzeld! Hoztak nekem játékokat! Kisgazdi választotta nekem. :-) Nagyon szeretem! Tök jó kis egereket, meg ilyen csörgős labdákat hozott nekem. Meg is fogadtam, hogy őt többé nem karmolom meg játék közben, kivéve, ha ez teljesen véletlenül fordul elő. 

Nézd, megmutatom, milyen jó játékaim vannak: 

Szóval, ez megy itt egész nap. Játszom, alszom, és finomakat kajálok! 

Jelentkezem nemsokára, addig is vigyázzatok egymásra! 

Üdv

Dézi

Kaptok rólam néhány fotót:

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el